fujifilm fotobok

Just nu erbjuder fujifilm en gratis fotobok om man skriver om denna. Den perfekta presenten och minnet. Inget slår det som att bläddra igenom bilderna i en bok.

Det jag skulle göra med min fotobok är att ta vara på alla minnen från detta år. Jag ska vara ego och använda den själv. Eftersom jag tog studenten iår så kommer många av mina bilderna handla om just studenten, men även om sommaren och allt vad detta år har tillförit. Alla dessa fina minnen som man har fått under detta året kommer vara bevarat, redo att bläddras i. Det som är så bra med fujifilm fotobok är just det att det är enkelt att ladda hem och knåpa och sen skicka in. Perfekt för en tjej som mig, som inte alls kan det här med datorer :)

Klicka här för att komma till deras hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0