100401- torsdag

Godkväll bloggen.

Tjejen som har blivit dagvill. Har trott det varit onsdag hela dagen, men det visar sig att det är torsdag. Nu sitter vi iallafall i soffan och ska äta lite cupcakes som vi har gjort :) Mums.

Idag så vaknade vi runt 11. Vi klev upp och jag satte mig vid datorn en stund innan vi gick ner på Ica för en storhandling. Kom dit och började. Blev tre tunga påsar. Vi åkte in till Vasaplatsen där vi mötte upp Jimmy och gohunden Keyra. Vi skulle vara hundvakt åt henne nu över natten.

Åkte hem på överfull buss, 3 pappåsar mat och en ryggsäck. Det gick bra. Kom hem och jag gjorde iordning köttfärspaj som vi mumsade på till middagen innan det blev halv 8 hos mig, kungprogrammet. Tog sedan en prommis med Keyra runt kvarteret. Regnet ÖSADE ner. Åhh vad tråkigt. Blev genomsur och till råga på allt gick vi fel. Haha. Kom hem och har hållt på med cupcaksen sen dess.

Nu är dom klara och ligger på bordet framför mig. Ska ta mig en till ett glas mjölk. Muuums.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Keyra


Cupcakes :D


Kommentarer
Postat av: Madde

mmmmm.. dom ser smarriga ut :D drool

2010-04-09 @ 11:23:14
URL: http://madeleene.bloggagraits.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0