100402- fredag

Hejhej bloggen.

Idag är det som sagt långfredag och bara för att man har satt en stämpel på det, så har dagen känts sjukt lång. Sitter just nu och ser på Hans och Hennes, men jag måste nog gå och lägga mig snart. Sjuuukt trött.

Idag så vaknade jag lite omvartannat av Keyra, men klev upp runt 11. Då så gjorde vi inte så mycket innan vi åkte ner till stan för att lämna tillbaka Keyra. Gjorde det och åkte till nordstan. Fick mitt donken som jag har haft cravings efter hela veckan. Helt sjukt egentligen. Nåja, gick omkring och kikade och sådär innan vi åkte hem.

Väl hemma har vi inte gjort många knop, sett på teven, facebook, middag osv. Snart blir det som sagt sängen och imorgon är inget planerat. Kanske ska ta och plugga lite granna.

Har börjat kika på biljetter hem också, blir en resa hem i slutet av maj. Blir flyg dit och tåg hem. Det ska bli kul! Nej, borsta tänderna, sminka av sig och sängen var det. Ha det så bra mina vänner. Kramkram

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Har stora förhoppningar på sommaren 2010. Let it be the best summer ever ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0