100406- tisdag

Men se goddag kära läsare :)

Blev ingen uppdatering igår inte, men jag kör vidare idag. Sitter just nu i soffan och känner tröttheten komma krypande. Herregud, måste få lite mer energi och plugga på.

Igår så hände inte speciellt mycket, satt vid datorn, kikade på teven, åkte ner och handlade lite grann innan mat och tvtittande. Somnade sött runt halv 2 kanske.

Imorse var man död och försov sig, men det gick bra tillslut. Gick iväg till spårvagnen med Jennifer och vi gick sedan till humanisten. Där satte jag mig i biblioteket och pluggade lite. Fick lite litteratur läst och det var skönt. Sen så möttes jag upp av Ida och Jennifer för att käka lunch på subben. Självklart spiller jag ut drickan över hela mig, sååååååå typsikt :) haha men jag skrattade bara. Efter det så gick jag vidare till bussen medans töserna sprang iväg till nästa föreläsning. Kom hem och har inte gjort så mycket. Ska plugga lite granna innan man ja.. göt något annat :)

Ha det så bra mina raringar.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


snaaaaaaaaaaaaart syns vi Ellobello igen :D och JenniferÅlund stumpisen. Tänker på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0