100407- onsdag

Godkväll bloggen.

Nu sitter jag här i soffan med en nyduschad och väldoftande Jennifer brevid mig. Haha, låter som hon aldrig duschar och luktar urkas annars, men det stämmer icke.

Idag så klev jag upp runt 10. Gick och tog en härlig dusch innan jag lockade lite grann av håret, sminkade mig och åkte  ner till humanisten. Först så stannade jag och köpte lucnh åt mig och Jennifer som vi satt och käkade ute i solen. Myyys. Sedan in och plugga på biblioteket i cirka en halvtimme innan vi gick ner till ett cafe och satte oss på uteserveringen och pluggade i cirka 2-3 timmar. Det var mysigt och jag fick en del gjort.

Därefter gick vi till bussen och surrade. Jävla idioter det finns här på jorden! Mer behöver jag inte säga. Nåja, åkte hem, rensade bland Jennifers kläder så hon får plats med sommarkläderna och sen blev det middag. Därefter halvåtta hos mig, dator och en snabbis på ica.

Nu sitter jag som sagt här och är trött. Ska nog snart gå och lägga mig. Imorgon är det nämigen dags för en tidig uppgång och plugg på KTB i två timmar innan lunch och föreläsning. Sen kanske det blir lite mer plugg på KTB.

Nej, nu så jag kika lite på teven. Ha det så gött mina vänner.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Ellen

KTB - Kungliga Tekniska Bögskolan. HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA

2010-04-08 @ 09:28:37
URL: http://kosmonautanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0