100409. fredag

Halloj.

Sitter nu och är egentligen alldeles för trött för att skriva blogg, men har ju inte skrivit så..

Igår så var det en pluggdag. Åkte in och satte oss på min skola där vi pluggade i två timmar innan vi käkade lunch och gick tillbaka. Pluggade ett tag till innan jag gick på min föreläsning. Där fick vi reda på att vi ska få tillbaka våra seminarieuppgifter/hemtenta på första momentet. Sjuuuukt nervös blev jag, men jag klarade det! Glad tjej hej! Efter föreläsningen så hämtade jag Jennifer och vi åkte hem. Då blev det inte mycket alls, förhörde Jennifer osv.

Imorse väckte Jennifer mig runt 10 över 7. Så då klev jag upp och gjorde henne sällskap tills hon åkte iväg. Då gick jag och lade mig igen. När jag vaknade igen så var det underbart väder och jag satte mig ute på balkongen. Heeeelt underbart, temperaturen har legat på 22.2 grader i solen idag. Jennifer kom hem och vi satt ute i cirka två- tre timmar innan vi gick in. Hon skulle iväg att möta sina klasskompisar för en öl efter tentan, så jag hjälpte henne välja kläder. Sen 'tvingar' hon med mig också, så det blev snabbfixning innan vi tog bussen in till centralen. Där mötte vi upp ida och tog en buss ut någonstans :) Gick till Linnéterassen där vi satte oss ute med en cider. Det blåste och solen var inte där, men med en filt blev det bra. Hade trevligt där, men sen så rörde vi på oss till Victoria, där vi tog en till cider. Efter någon timme så kilade vi till nordstan där vi tog en donken innan vi åkte hem. Biljettkontroll och allting var det idag. Kom hem och då var det ett jävla liv utanför. En taxichaffis slängde ut tre askalasfulla medelålders kvinnor ur sin bil och en av dom repar hela bilen med nycklar innan han rivstartar och åker iväg. Mja.

En annan sak vi gjort idag är att anmäla oss till höstens progam och kurser. Det blev kanditatprogrammet i Globala studier som förstahandsval och några kurser därefter (: Hoppas vi kommer in!

Nej, fan nu slocknar jag. Ha det så bra mina vänner. Kramkram

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Jag måste skaffa mig fler bilder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0