100410- lördag

Godkväll allihopa :)

Sitter just nu i soffan och svettas som en gris. Tror jag brände mig igår så det har nog en bidragande faktor, sen att vi har golvvärme, ganska hög värme och datorn i knät. Bra kombo där!

I alla fall så klev jag upp kanske vid halv 11- 11. Vaknade upp av en vacker syn (: haha, vi har verkligen blivit bekväma med varandra! Och det är inget fel med det! :D

Nåväl, klev upp och vi satte oss på balkongen en stund innan jag tog en dusch, fixade mig och åkte ner till stan. Vi gick bort till KTB (hahaha, ellen! inte kungliga tekniska bögskolan, utan kurs- och tidningsbiblioteket) där Jennifer fixade några böcker. Sen blev det en promenix till Frank´s där vi tog en fika. Men det blåste och solen gick i moln så det var inte så himla varmt som det var igår. Tråkigt!

Vi gick till bussen och åkte hem. Väl hemma blev det slappt framför datorn innan jag började med maten. Fick springa ner på livsen och köpa mjölk, 15.50:- för en mjölk! Rena rånet! Nåja, gjorde lasagne. muuuuuums. Älskar verkligen det.

Efter maten blev det lite surr och dator innan flickan som lekte med elden del 2 började. Såg det och sen blev det Bella&Tyra show. Sen en jävla massa gapskratt. Fick ont i kinderna, magen och tårarna sprutade. 3,2,1.. HAHA.

Nej men somsagt, funderar på att gå och lägga mig, kanske somna till en film, eller vad säger du Jennifer? Imorgon blir det plugg för hela slanten, vilket det ser ut att bli hela veckan. Såg att jag får ut nästa seminarieuppgift/hemtenta nu på torsdag, så ska förplugga inför den. Sen har jag två andra inlämningar som skall in. Det går bra. Har kommit en bit på vägen iallafall. Jennifer får sparka mig i arslet om jag sitter vid bloggar eller bara sover. haha.

Ni får ha det så gött mina vänner och familj. Tänker på er varje dag. Ni vet vilka ni är och jag älskar er allihopa. gullungar ♥

 

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0