100412- måndag

Godkväll bloggen.

Sitter nu ensam här i soffan och känner tröttheten komma krypandes. Men måste vara vaken en stund och skriva klart inlämningen, men sen blir det nog läggning. Kliva upp tidigt imorgon och sola, åka ner och låna böcker också.

Idag så vaknade vi runt 10 och klev upp. Då blev det lite frukost innan vi fixade oss och åkte ner till stan. Surrade med Jennifer Ålund i vasaparken länge, innan vi gick vidare till humanisten. Där så blev det plugg ute i parken medan Jennifer hade föreläsning. Efter två timmar där var dom klar och vi satte oss och surrade i parken ett tag.

Jag, Jennifer och Ida åkte då ner till Nordstan där vi åt middag. Var tvungen att springa iväg ett tag, men vi satt där och mös och åt god mat. Ida sprang iväg runt 20 i 5 och vi gick 10 minuter senare kanske.

Åkte hem där Jennifer kollade att hon hade packat allting. Sen satt vi ute på balkongen ett tag och sög tag i de sistra solstrålarna innan vi åkte ner till centralen. Där blev det till att säga hejdå till lilla gumman som åker hem i en vecka. Efter lite surr så gick jag till bussen och åkte hem, medans stumpisen åkte iväg.

Väl hemma så har det inte blivit så mycket förutom plugg. Ska bli ett tag till, innan jag går och lägger mig. Det hettar riktigt i ansiktet också, dock är jag inte röd så det är skönt! Hääääärligt med sol. Om det är fint väder imorgon så blir det sola hela överkroppen. Ser just nu ut som en död val på magen, medans bröstet och armarna är bruna. hehe, inte vackert.

Nej nu ska jag fortsätta. Ha det så bra så hörs vi. Kramkram
Jennifer, jag saknar dig ♥

/ ElinaAnnaErikaevensson


En bild från en annan pluggdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0