100414- onsdag

Skrev inget igår, vet dock inte varför. Men nu kommer det en uppdatering.

Igår så började jag med att vakna runt 12. Klev upp och gjorde inte så mycket. Satt på balkongen och solade ett tag innan jag gick ner på ica. Där handlade jag och påvägen dit så fick jag reda på att mor, far, Marcus och Victor ska komma ner och besöka mig på fredag! Gud vad roligt, blev så glad när jag hörde det! :D

När jag kom hem blev det lite plugg och sitta på balkongen innan jag kikade på halv 8 hos mig. Därefter ringde jag Jennifer och Ellen som har bokat biljetter hit till oss i Götet till sista april! Åhh vad roligt det ska bli, verkligen suuuperkul! Träffa tanterna som man inte sett på år och dar. Nåja, efter det så gick jag och lade mig, klockan var kanske halv 10 när jag somnade. Sjukt trött.

Imorse så vaknade jag halv 10, pigg som en lärka. Så klev upp, gjorde iordning frukost och har suttit på balkongen. Surrat med sambon min och sen så har jag kikat bloggar. Ska plugga en massa idag, men först tänkte jag sätta mig och läsa lite skönlitteratur på balkongen. Idag är det sådär härligt varmt igen! Termometern visar 24.8 gradet och den ligger inte i direktkontakt med solen! :D

Senare idag så ska jag plugga och städa! Måste vara fint när dom kommer ner. Lite undanplockning och dammsugning. Det blir la bra det.

Nej nu ska jag kila ut. Ha det så bra mina vänner.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Jag vet inte vad det är, men jag tycker om den här bilden. Kanske för att den representerar alla galenskaper som jag och min kära sambo hittar på. Haha, så måste det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0