100415- torsdag

Godkväll mina vänner :)

Nu sitter/ligger jag här i soffan och kikar på octomom. Känner hur tröttheten börjar sprida sig genom kroppen och funderar på att lägga mig en stund.

Idag så vaknade jag runt 10, gick och duschade innan jag åkte ner till KTB. Fick tag på en bok och de andra står jag på kö. Hade sedan lektionen, fick ut seminariet. Både skriftligt och muntligt denna gång. Det blir bra det. Därefter så åkte jag till ica där jag köpte en fil till imorgon.

Kom hem och har städat klart. Eller ja, har lite grann i köket kvar, men det tar jag lite senare. Har bäddat klart också, så det är bara för mamma, pappa och victor och hoppa i säng när dom kommer inatt. Siktar på runt 2-3 tiden.

Nej, nu ska jag se klart det där och kanske ta mig något att äta? Ja, får bli en mackis :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


I somras i vår öppna motorbåt vi hade ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0