100416- fredag

Godkväll bloggen.

Ligger nu härute i sängen och hör min bror och far snarka. Riktigt mysigt ;) Har dock svårt att somna själv, även fast jag är supertrött. Så satte igång datorn i hopp om att somna snart.

Inatt kom dom alltså fram. 0150 så stod dom utanför min port. Blev bara in och sova på en gång. Imorse vaknade jag 9 och var skitpigg eftersom solen lyste in så himla mycket här i vardagsrummet. Vi klev upp, jag satte på mig några anständiga kläder och vi ÅKTE BIL till ica maxi. Handlade frukost osv där innan vi åkte hem. Där blev det gofrukost med massa saker att välja på. Längesen det var så.

Sedan blev det fixning osv och vid halv 12 drog vi iväg mot Fiskebäck. Där så var vi ut och kikade på havet. Vääldigt mysigt. Längtar till sommaren då man kan ta sig ut till alla dessa öar som finns! Nåväl var där i cirka en halvtimme kanske innan vi åkte hem igen. Eller nej, en sväng på ica maxi igen, in till mölndal och systemet och sen hem. Väl hemma tog vi en cider på balkongen, fikade lite smått innan vi åkte ner till stan. Där blev det nordstan i en kvart. Sen hade dom sett tillräckligt mycket folk för en hel livstid ;) Haha, nej men kikade bara lite granna innan vi åkte hem igen.

Väl hemma så blev det chill i någon timme innan vi började med maten. Det blev kycklingfajitas med en massa tillbehör. Mums! Efter maten var det så ska det låta, talang 2010, modern families och en film. till det blev det gotta och en cider till. Härligt värre.

Nu ligger jag som sagt i sängen och väntar på john blund. Han verkar dock inte vilja infinna sig. Tänker för mycket. På sommaren, hösten, ekonomin osv. Det löser sig alltid. Nåja, kanske jag kan sätta på teven igen och se på lite serier på sexan. Eller varför inte se på femman. Pappa tog nämligen med sig kortet så nu kan jag se på alla kanaler. Lycka. Dock försvinner det när dom åker :/ Sorgligt.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Saknar dig här M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0