100417- lördag

Godkväll allihopa :)

Nu sitter jag här i soffan och har snott datorn ifrån Victor i några minuter så jag kan uppdatera bloggen lite innan jag hoppar ner i sängen.

Dagen har varit väldigt mysig. Började med att vi klev upp runt halv 10 och åt en god frukost. Vi surrade lite och kikade omkring vad vi skulle göra idag. Gjorde oss iordning och sen så for vi iväg. Åkte ner på ica maxi en sväng innan vi for vidare mot Marstrand. Tog ungefär 30 minuter med bilen.

Väl där parkerade vi och gick omkring på koön. Det var underbart mysigt där. Så vackert vatten var det där. Dock så var det sjukt blåsigt, men fortfarande ett riktigt idyllställe. Vi gick där i cirka en halvitmme innan blåsten blev för mycket och vi åkte därifrån.

Svängde in vid Bäckemol (Jennifer, duvet där andra ikea är, DIT MÅSTE VI ÅKA, större!) Gick in på det gigantiska coop där vi köpte middag för ikväll. Åkte därefter hem och åt munkar och och mackor. Sjukt goda mackor, alldeles färskt grekiskt bröd! Muuuums. Därefter blev det surr och kikandes på datorn/datorn innan vi började med maten. Det blev fläskfilé, vitlökskroketter, vitlökbeasås och en god sallad. Mycket mumsigt. Blev lite undanplockning innan jag satte mig vid datorn osv.

Därefter fick jag köra ner till ica maxi där vi köpte glass och smågodis. Gick bra att köra, hatar dock rödljuset i uppförsbacken vid Ica, men det gick bara bra. Hemma blev det en 500 med pappa, som han vann. Ja, han vann.. Åt glassen innan vi satte oss framför Wild Kids som börjat igen. Såg det alltid förut, så lär fortsätta se på det.

Efter Wild kids blev det americas funniest innan Milleniumtrilogin drog igång. En massa mys blev det. Var superskönt. Efter det så gick mor och far och lade sig, medan jag har suttit vid datorn, surrat med Jennifer, som är på feeest och gudars vad sugen jag blev själv. Herreminje. Men snart kommer brudarna ner så då blir det party för hela slanten. mycket trevligt.

Nej, som sagt, nu hade jag tänkt att somna till teven och Victor får överta datorn. Imorgon så åker mamma, pappa och Victor hem :( Haft så mysigt och roligt med dom så kommer verkligen sakna dom härnere. Men snart kommer Jennifer hem också och då blir det att återgå till rutinerna igen. Måste även börja på seminariet som är till veckan.

Nej, nu blir det sängen. Godnatt mina kära.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Marstrand på sommaren. Gudomligt


Kommentarer
Postat av: Papi

Vinner jag några miljoner dolares köper vi ett sommar ställe på Marstrand...;)

2010-04-18 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0