100418- söndag

Hej mina söta.

Sitter just nu soffan i min ensamhet och funderar på att kila in i duschen. Är frusen, så det får nog bli en så fort jag uppdaterat här bara :)

Hade sjukt svårt att somna inatt igen, vet inte vad som är fel. Men Victor somnade fort och pratade som vanligt i sömnen. 'Kan jag få ditt mobilnummer, så ringer jag sen', 'Skinnjackan, SKINJACKAN'. haha, söt.

Nåväl, vaknade av att pappa klev upp halv 8, men låg kvar i en timme ungefär. Då blev det frukost igen innan vi åkte ner på ica ack än en gång. Där blev det lite påfyllning av kylen. Thank you. Sen hem och då så åkte dom ganska snart. Runt 10 så drog dom iväg :( Haft så himla mysigt och ja, saknar dom redan. Men det är cirka en månad kvar så kommer jag upp till norrland igen och hälsar på. Ska bli mysigt det.

Sen dess har jag suttit vid datorn, ätit lite lunch och surrat med Jennifer. Hon åker ju ikväll och kommer hem imorgon. Längtar väldigt mycket! Har gått ytterst bra denna vecka, men har saknat min gullhöna något fruktansvärt. Lovelove.

Nej, den där duschen väntar på mig. Uppdaterar något mer senare. Ha det så bra mina vänner.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Förra fredagen


Kommentarer
Postat av: Lindy

Ska jag vara ärlig så har jag inte den blekaste om när vi kommer hem. Du får vända dig till vår vän Belén angående det :-)

2010-04-22 @ 13:28:17
Postat av: Madde

MER UPPD. I BLOGGEN TACK!! :)

2010-04-29 @ 18:34:51
URL: http://madeleene.bloggagraits.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0