uppdatering på sommaren

Ja nu jäklar var det ett bra tag sen jag skrev här i bloggen. Har inte varit motiverad eller så att skriva, även fast det har hänt 1000 saker.

Sommaren har varit förhållandevis bra. Började med att man tillbringade första delen i Göteborg, där det blev bad och mys osv. innan vi åkte hem till Jennifers och Lindas födelsedagar. Blev en stor fest som var riktigt rolig. Sen dess har jag inte lämnat Sundsvall förutom en liten tripp med familjen ner till Göteborg på två-tre dagar.

Har varit en del festande, men inte alls lika mycket som förra sommaren, utan har hållt mig ganska lugn. De som har varit dock har vart skitroliga och absolut värt det.

Den stora saken som hänt är att jag inte längre kommer kunna kalla mig Göteborgare, då vi bestämt oss för att flytta tillbaka till Sundsvall. Ett litet sting i hjärtat, absolut, men som det känns, är det för det bästa. Sa upp den för cirka en månad sen och väntar med spänning när vi blir av med den.

Har även kommit in på lärarprogrammet så ska läsa till sahmällslärare på gymnasienivå. Tänker ge det en termin, då jag är så sjukt skolless att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men om det är roligt ska jag fortsätta.

Har hittat en lägenhet här i Söråker som jag gillar väldigt mycket också, och om det blir som jag vill så skrivs kontraktet på i veckan.

Ringa på Timråik jobbet igen hade jag tänkt att göra också. några timmar i veckan, lite extra cash, blir nog bra det.

Mja, vad mer har hänt, inget väsentligt att ta upp här iaf. Mycket har hänt och mycket hamnar utanför bloggen, but that´s the way it should be. Men ja, nu har ni fått en liten uppdatering. Förmodligen skriver jag inte mer här på ett tag, har liksom helt tappat suget för det här med bloggandet.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0