101220- Måndag

Var himla längesedan jag skrev något överhuvudtaget i denna stackars blogg, men idag när jag satt och läste igenom lite gamla inlägg så blev jag sugen att skriva igen. Inte just för att jag har något intressant att skriva, utan mest för att ha något att klicka tillbaka på senare i livet :)

Det som har hänt sen jag skrev sist är att jag har haft en vfu period på Sörbergeskolan. Det gick riktigt bra och känns som om jag verkligen vill bli lärare. Jag fick även vikariera där i några dagar, vilket känns helt amazing :D Kul att dom vill ha tillbaka mig och jag tycker att det gick bra med eleverna också. Visst, dom försökte köra över mig, men det kunde dom inte riktigt, eftersom jag, för inte så länge sedan, gjorde exakt samma sak.

Utöver det har det inte hänt så himla mycket. Eller jo, jag har gått och blivit gammal och tagit mig en tripp till Luleå. That´s about it.

Jag har gått och blivit sjuk i helgen, lagom till jul. Hoppas verkligen att den har försvunnit innan dess! Men ja, nu har jag skrivit en rad här iaf.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Första systembesöket :)


Kommentarer
Postat av: papi

krya på dig...

2010-12-20 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0