100106- lördag

Hej bloggen. 

Idag har vi inte ens lämnat sängen. Jennifer är sjuk och jag är, ja, trött och känns som bakis, men alltså jag vet inte. Jag drack ju knappt något igår. Nåja.

Gårdagen då. Började med att åka till centralen runt 11. Hoppade på spårvagn och mötte upp Jennifer och Ida. Glada tjejer var det allt. In på Excet där vi kom in gratis. Check. Där blev det dans osv i några timmar innan vi kilade till donken och käkade, pratade osv. Vi åkte hem typ kvart över 3 och var hemma efter mycket om och men (alltså fick han sitt jävla låtsaskörkort i flingpaketet) och somnade sött.

Vaknade upp vid 2 och har inte gjort många knop. Ska väl börja plugga snart. suck. Ikväll blir man alena också. Då blir det melodifestivalen och en chipspåse. Check.

Nej, nu måste jag fan röra på fläsket. Hare görgött mina norrländska kamrater.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0