100107- Söndag

Hallå där mina vänner.

Idag har det varit en allmänt seg och tråkig dag. Började med att vakna när Jennifer kom hem vid 10 tiden kanske, satt och surrade på en del, såg lite på serier innan vi drog igång med en riktig städning! 2 timmar senare är alla dammtussar och smutsiga tallrikar borttagna. Det har varit ett råttbo här ett bra tag, men vi fick bort allting idag. SKÖNT! Sen blev det middag, pizza. Det var gott. Efter det blev det ett till avsnitt project runway.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en långdusch. Skönt att inte behöva oroa sig för att varmvattnet ska ta slut. Nej, kanske tillochmed tar den där ansiktsmasken Jennifer gav mig i födelsedagspresent :) Sen ska jag läsa igenom alla artiklar och skit till skolan. Haha, sjukt omotiverad iaf.

Blev inget Kållered idag. Får ta det till veckan. Båda är ledig på onsdag så..

Boka biljetter hem till Götet skall kirras ikväll också. Hemlängtan har börjat komma krypandes de senaste dagarna, speciellt igår då jag var själv. Får ju mms av mor. Haha bilden på pappa gör att jag får hemlängtan. Buspappa. ♥

 

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer
Postat av: Papi

Det första du får göra när du kommer hem

är att.1 stryk i 500. 2 stryk i chicago, sen äter vi

puss & kram Papi

2010-02-07 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0