100201- måndag

Hejhej bloggen.

Idag har jag pluggat hela dagen. Vaknade av att Jennifer hoppade ner i sängen och vi surrade på ett tag innan jag somnade en stund till. Vaknade av att Provoice ringde och ja, nu blev det som det blev. Men aja, sånt händer.

Klev upp och började plugga, pluggade ett bra tag, surrade med mormor och jennifer. Sen har vi inte gjort så mkt mer idag. Jo jag hade chatten idag, fan vad alla kunde, utom jag :( Kände mig som världens sopa. Men iaf, gick ner till livsen och köpte halstabletter o sen var det Paradise Hotel. Åh, vill se klart det nu. Men nej, det måste jag vänta tills imorgon för att se.

Nej, nu är jag trött och ska gå och lägga mig.

En rolig sak som hände i helgen, var när jag och Jennifer stod och väntade på taxi påväg hem från krogen, surrade vi lite grann om en kille som hade stött på mig. Han sa 'why are you wearing high heels, you are already so tall?'  (han var amerikanare) Då svarde jag 'why shouldn´t i be able to use high heels just beacause i´m tall? i like high heels and i will wear them for myself and nobody else. If you don´t like it you can leave'. Stod och förklarade det för Jennifer och då kommer det fram en tjej/dam och säger 'Jag måste bara säga att jag stod och lyssnade på ert samtal och jag måste säga att du är en sån härlig person, man blir varm inombords av att höra dig prata' Jag blev skitpaff men jätteglad. Det är inte ofta jag får höra att jag är en härlig person. Jag är mer den dryga sarkastiska personen. Det var verkligen hur gulligt som helst. Älska Göteborg ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


And you can see my heart beating, you can see it through my chest (8)

Kommentarer
Postat av: Agneta Näsström

Ja det visste jag väl att du är en härlig och mysig tjej som görochsäger vad hon tänker. Fortsätt att stå upp för dig och visa civilcurage.

Kram mormor

2010-02-02 @ 10:02:32
Postat av: Jennifer

Jag blev så himla glad att du fick höra hur underbart söt du är vännen :) hihi stolt tjej!

2010-02-02 @ 16:14:56
URL: http://hemlis
Postat av: Bror

Haha youu gooo girl :>

2010-02-04 @ 07:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0