100202- tisdag

Sötmormor som har hittat kommentarfältet :D Love you.

Idag så skulle man upp lite tidigare och följa med sjuklingen till skolan, men det orkade man inte, utan somnade om. Sov till 11 kanske innan jag klev upp och fixade mig. Åkte ner till nordstan där jag lämnade tillbaka Jennifers tröja osv. Kikade lite grann innan jag åkte hem. Har kikat lite bloggar nu och ska snart plugga. Tyvärr var jag tvungen att lämna tillbaka mina böcker till biblioteket, så jag vet inte hur jag ska göra :S får se hur det löser sig med allt. Det gör det alltid.

Hehe, retas lite med far också att båtmässan finns här i Göteborg också. Det visste inte jag. Men är grymt sugen på att gå, undrar om Jennifer vill? hm, annars får pappa komma ner och göra mig sällskap, ELLER HUR? ;D

Nej, nu ska jag dra vidare. Ha det gött allihopa.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Saknar er Lollo och Offa. Visst var det så jag sa? ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Javisst var det så-men vilken bild du hittade av mig.

Ser ut som prussiluskan.

Kram mormor

2010-02-03 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0