100204- torsdag

Godkväll bloggen.

Idag har jag som sagt varit på skolan idag. Det gick bara bra och i pausen satt vi några stycken och pratade, mysigt. Nejmen, efter skolan så åkte jag till ICA maxi där Jennifer mötte uup mig för lite storhandling. Pantade även, men vi glömde då bort den i kassan, typiskt.

Kånkade hem pappkassorna och jag gjorde mat. Det blev strips, kyckling och currysås. Börjar bli haj på att laga mat. Det kanske inte är den mest avancerade maten, men ändå. Gott blev det. Efter maten, blev det lite plugg innan man satte sig framför teven. Där har vi suttit sen dess :)

Har börjat planera valborg lite grann, och jävlar vad roligt det blir om allt går som planerat. Girls, håll koll i mailen ;D Nej, nu ska vi kika lite till. Men vi hörs och syns något.

Imorgon blir det utgång. Fun ;D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Söt. Another one bites the dust..

Kommentarer
Postat av: Ellen

De här bilderna MÅSTE skickas till mig. Allesammans!

2010-02-05 @ 00:13:10
URL: http://kosmonautanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0