100205- fredag

Hallåja.

Fredag idag. Woho. Helg. Haha känns inte som det. Men ja, fredag it is. Fick ett sms av någon klubb här i gbg om ett event imorgon. Coolt, synd att det inte var ikväll. Men aja, vi kanske får gå ut imorgon? :p Eller nej just ja, kanske inte..

Men iaf, somnade inte förrän 3- halv 4 inatt. Surrade om gamla gymnasietider. Herregud, vad mycker roligt och wierd vi gjorde egentligen. Sjukt lycklig att jag träffade min sambo där. Hihi, och alla andra bruds. love ya all bitches :o

Nejmen, jag klev upp runt halv 12 kanske. Såg att jag hade fått mitt internet. woho, finally, bara 2 veckor försent. Suck, men nu har vi iaf en dator var, skönt! Har pluggat lite granna, innan Jennifer kom hem och vi spelade betapet. Jag vann! hihi, glad tjej!

Snart så ska jag hoppa in i duschen. Blir ju utgång ikväll. Inte speciellt pepp, men alltså jag ska förfesta alone at the apartment, det är väl det som inte lockar speciellt. Men jag får ju träffa bruden och hennes kompisar sen. Dom är så härliga och snälla, så det kommer bli jättebra. Hoppas vi går på excet, så man kan använda fribiljetten, hua, vad mycket pengar som går annars.

Nej, nu ska jag prata med min andra bejb, Jennifer Å. Ha det bra.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Sötjennifer. stort hjärta, stora.. fötter? hahahahahaa, nej jag skojas med dig, darling ♥


Kommentarer
Postat av: Papi

Tänk!

2010-02-05 @ 19:39:39
Postat av: Jennifer

vad menar du med stora fötter din dummer? nu förstår jag ingenting :O <33

2010-02-06 @ 22:03:35
URL: http://jenniferteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0