100209- tisdag

Godmorgon vänner.

Har varit vaken i sisådär två timmar och pluggat. Har läst klar allt nu, och skrivit lite granna. Nu ska jag bara sätta mig ner och skriva själva inlämningen, men det ska nog gå ganska fort, eftersom jag vet på ett ungefär hur jag ska skriva. Det kommer gå bra. Ska snart kila iväg till nästa kurs och ha föreläsning innan jag åker hem igen och skriver klart detta.

Igår så gjordes inte så speciellt mkt. Var ner till nordstan där jag mötte upp Jennifer och handlade lite granna. Köpte en födelsedagspresent åt bror min, hoppas han blir glad, för jag var riktigt nöjd med inköpet. Sen blev det lite slötittande på kläder, innan vi åkte hem. Lade mig ner och vilade i en timme innan jag satte igång med plugget. Gjorde iordning lite mat, pluggade lite till innan det blev en sen trip till ICA. Vi köpte en blåbärspaj som vi smaskade på.

Pluggade lite till innan jag och lade mig. Fick världens skrattanfall där ett tag, haha det var sjukt. Men fick en sån jävla hosta att jag var tvungen att lägga ner skrattandet, haha. Nej men somnade kanske ett någongång.

Imorse klev jag ju som sagt upp 10 typ, och ja. Har pluggat och käkat lunch. Nu ska jag göra mig iordning för dagen som komma skall.

Känner mig dock inte riktigt kry, ont i huvudet, halsen är i uppror. Men såna smällar får man ta ibland. Vill ha vår och sommar nu! Skönt med värme, åhh, längtar tills vi kan köpa utemöbler till vår balkong. Längtar riktigt mycket.

Nej, nu ska jag kila, ha det så bra.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


gambilden. Haha, så sliten känner jag mig nu..


Kommentarer
Postat av: Helén Hummer

Heeejjjjjj! Fina Elina! Följer din blogg o är stolt över att känna dig!! Stanna i Örebro om ni känner för det någon gång....Kram kram

Helén

2010-02-10 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0