100210- onsdag

Hihi söt kommentar man fick i förra inlägget. Tack Helen, glad att jag känner dig också.

Dagen som gått har varit sisådär. Vaknat upp med världens hosta och täppta näsa, men efter någon timme själv ute i vardagsrummet kom Jennifer. Gjorde oss klara innan vi stack iväg till Kållered, där vi kikade på kgallerian, IKEA, jysk och rusta. Kom hem med nya gardiner osv. Skitsnygga! När vi var där får jag även ett sms om att mina glasögon har kommit, så vi kilar in till stan, först så åker vi till nordstan där jag köper hostmedicin, sen kilar bort till synoptik. Ser då att dom stänger 1800, och klockan är 1803. HELVETE! inte heller kunde de vara vänliga att släppa in oss i någon minut bara. Suck. Får ta det imorgon helt enkelt.

Åkte hem på världens mest fullpackade buss, kom hem, slappade vid datorn och teven innan man hamnade här. Ska snart lägga mig. Trött är jag nu. Haha, nattduksbordet mitt innehåller för närvarande, en superäcklig hostmedicin, två nässprayer (thanks darling), en ipren, en lipsyl och en toarulle. Check.

Imorgon blir det synoptik, banken och apoteket och därefter plugg. Nej nu måste jag sova. Pusshej

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Såhär glad känner jag mig nu. haha.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Krya på dig. Puss mormor

PS. Igår var jag och Anna på bio. Det var fullsatt på It`s complicated så vi fick gå på Mel Gibson i stället. Var inte lika bra.

2010-02-11 @ 10:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0