100211- Torsdag

huhu, det spökar i vårt badrum.

Någon som vill oss något? eftersom jag vaknat att någon viskade försök, försök, försök flera gånger.
Sedan dagen efter, ramlade Jennifers hårsaker i badrummet ner och garderobsdörrarna stod och vickade, samt att kläderna stod och viftade, eller vad jag ska säga.
Nu idag så gick jag på toa, och då gick duschen igång, typ så att dom började droppa på sista nivån eller vad man ska säga.

Jag har ingen aning vad det är, men jag är inte riktigt rädd heller, så tror den/det/dem är snälla. I sure hop so.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är jag. Jag lämnade min själ i Göteborg för att ni inte skulle sakna mig.

2010-02-12 @ 11:53:03
URL: http://kosmonautanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0