100212- fredag

WOHO! FREDAG= FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!

Eller var det så? :o nej, inte idag haha. Idag sitter vi bara med datorerna i knät och myser på. Dagen idag har gått fort. Började med att jag vaknade med ett ryck att Jennifer väckte mig runt halv 10. Klev upp och åt frukost innan vi fixade oss och stack till stan. Jag gick först till banken, där jag skaffade mig ett visakort och betalade en räkning. Check. Sen gick jag ner och mötte Jennifer och Ida för lite shopping. För mig blev det en hårfärg. Gick omkring i några timmar innan vi sa hejdå till Ida och vi gick och handlade. Åkte hem och typ gjorde inget speciellt. Efter ett tag så gjorde vi varandras hår. Jag blekte slingor på Jennifer och hon färgade mitt hår. Det blev en djup mahognyfärg idag. Lite rödare, så vi får se, har inte riktigt torkat än, men det ser bra ut. Jennifer verkar nöjd också, phhhhhhhu.

Nej, sen blev det middag, vitlökskroketter, kyckling och beasås. Mumma. Och cola till det, lyx! Som sagt, ikväll blir det bara lugnt. Har dock fått en inbjudan till ett ställe imorgon där jag får gratis inträde + 2 av mina vänner. Kanske det blir en utgång då? hihi, har lite vin kvar från förra helgen, och gratis inträde, låter som en ganska bra deal faktiskt. Kanske Jennifer och Ida eller J J får mina + 2 om vi går ut ;) Vi får la se.

Jennifer har världens inlevelse i musiken. Ni skulle bara se. Haha, suck och hon ska jag bo med? :O Nej, jag skojas bara, älskar henne och hennes fasoner så mycket att det är omöjligt att bli irritera. Love.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Känns som 100 år sen!  Dock bara snart ett år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0