100213- lördag

Godmorgon kanske man inte säger längre, men goddag säger vi :)

Somnade runt 4 någon gång, efter Sverige gått in i OS. Vaknade för cirka en timme sen och kikar vidare på osinvigningen nu. Jag tycker det är läckert att se, speciellt när oselden kommer in i byggnaden och hela ceremonin runt!

Idag så vet jag inte vad som händer, utan det blir nog kanske en utgång, vi får la se vad damen tycker. Får se när hon kommer hem. Kanske ska ta mig något att äta förresten, lite hungrig. hm.

Jo förresten, håret blev bra, blev inte sås stor skillnad som jag hade hoppats på, men lite ljusare och lite mer röda toner (: Nej, ni får ha det så bra och så slänger jag väl in ett inlägg sen :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0