100216- tisdag

Well hello!

Kanske ska ta och uppdatera läget som varit och komma skall?
I söndags åkte vi in till stan där vi åt på kinarestaurangen Tien Tsin. Sjukt god mat hade dom där till överkomliga priser. Mums. Efter vi suttit där ett tag så åkte vi hem. Väl hemma så gjorde vi inte så mkt. Sjukade oss mest. kolla på Jennifers blogg (efter vi har fixat så alla kan se den), haha så jävla.. ja jag vet inte. stäng av kameran innan jag öppnar käften har jag lärt mig (;

Nåja, igår så gjorde jag inte så mkt, vaknade och sen gjorde jag rent i köket, dansade lite och sen kom jennifer hem. Satt och lekte i photshop, surrade, dansade och fånade oss tills jag hade chatten klockan 1800. Det gick bara bra. Gick och lade oss och pratade minnen i två timmar. Sjukt många minnen som ploppade upp i huvudet som jag helt hade glömt bort. Saker som låg i det förglömda för jag under en väldigt lång tid endast fokuserade på det negativa. Men dom dagarna är förbi! Happyface Elina is here för att stanna!

Imorse tog jag en liten sovmorgon, klev upp, såg att min dator funkade igen! Duschade och sen har jag börjat tvätta. Mycket tvätt idag, 4 tvättar blir det allt. Suck. Tur att vi har lång tvättid. 1500-0000. Sen ikväll ska jag försöka mig på färsbiffar. Har aldrig gjort det förut, men det är så sjukt gott, så jag har skickat jennifer på affären nu när hon har slutat för att köpa gräddsås. mmm, färsbiffar, kokt potatis och gärddsås med lingonsylt! MUMS! :D

Nej, nu ska jag kika till på internetklassrummet.  Ha det så bra.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Ålundskan

vad söt du är gumman som står och lagar riktig husmanskost, som en riktig hemmafru <33

2010-02-16 @ 23:17:05
URL: http://jenniferteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0