100217- onsdag

Hallå där alla kära vänner.

Idag har inte alls hänt. Vi vaknade alldeles för sent och har suttit framför datorerna ända sen dess. Har suttit och knåpat ihop ett skämtdietprogram till mig och JLo. Haha, jag måste börja måla i paint oftare, hahahaha. Idag så ska jag även börja plugga till nästa chatt, fast det var jobbiga frågor tycker jag, speciellt när jag inte är speciellt insatt i ämnet. Sucksuck och åter suck. Men snart kommer roliga delen, eller ja rolig och rolig, den intressanta delen.

Ikväll tänkte vi ta en prommis ner till korsvägen och tillbaka, blir en bra tur det. Sen vet jag inte riktigt. Ont i huvudet har jag också :(

Imorgon blir det banken och sen blir det synoptik. Glasögonen är för stora, måste rättas till lite grann. Ha de gött. *snart är man i sundsvall på besök :D*

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: jennifer

Ler surt med glimten i ögat och en tomat mellan brösten

2010-02-18 @ 01:39:51
URL: http://hemlis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0