100218- torsdag

Hallåja.

idag så vaknade man av att sötjennifer ringde, men jag var inte riktigt i fokus, så vi skulle höras senare. Sov en stund till och sen klev man upp. Gjorde mig iordning och sen åkte vi in till stan. Där blev det en trip till synoptik och sen lunch, sen lite koll på saker. Köpte mig ett par solglasögon, har hoppet inför solen ;D

Nåja, åkte hem och sen har vi inte gjort så mycket, vi har dansat och koregraferat, så snart så. haha, uttråkade tjejer som hittar på saker att göra. Nejmen, sen har jag fått en hel del plugg, så det ska jag fixa i helgen också. Hoppas det blir bra.

Nej, nu ska jag följa med Jennifer till Jonas, och sen så blir det os för hela slanten. Ha det så bra allihopa.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0