100221- söndag

Hejhej bloggen. Söndag och jag är riktigt pigg.. eh nej.

Igår så blev det som sagt en utgång. Tacka gudarna för gratisbiljetter på det bästa stället jag varit på i gbg. Nåja, började fixa oss osv runt halv 7. Runt halv 9 så började vi förkröka lite granna, körde lite lekar osv. En halvtimme innan bussen gick så kom Chirelyn och hennes pojkvän Tim över. Satt och surrade och körde ölspelet innan vi fick skynda oss till bussen.

Vilket jävla väder det var igår alltså, plumsa i snön, iskallt och blåst. brrrrr. Nåja, kom in och hängde av oss. Gick och dansade. Sjukt kul, dansade osv i två-tre timmar innan vi åkte hem. Eller ja, fick vänta på bussen i cirka 22 minuter, riktigt jävla kallt. När vi kom hem så satte jag på duschen och hoppade in. Skööööönt var det. Sen blev det däcken på en gång.

Vaknade imorse och var betydligt mer bakis än vad jag trodde att jag skulle vara. Så det första vi gjorde när vi vaknade var att köpa en pizza som vi har mumsat på. Sen har vi inte gjort något mer. Tänkte plugga litegranna ikväll. Nej, nu ska jag sova en stund tror jag. Sjuk träningsvärk sen igår också. Tränade på morgonen, stolt tjej! :D

Fötterna är döda. Fan i helvete vad ont jag har i kroppen. haha Jennifers kommentar igår *men gud vad du har plågat din kropp kvinna!* Det stämmer nog fan :/

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0