100222- måndag

Hallåja bloggen.

Veckan man börjar bege sig uppåt igen. Spännande. Igår så vankades det en lite utflykt, där vi frös, såg på os, frös och åkte hem. Sucksuck. Kom hem, gjorde inte så mycket, eller ja, kollade nästan klart på paranormal activity, men Jennifer stackaren klarade inte av att se längre. Nåja, sen blev det bara surr och innan vi visste ordet av var klockan mycket och sovdags.

Tänkte kliva upp och se på hockeyn, men orken infann sig icke. Det får bli nu när de är i kvarts osv. Idag blir det pluggning och packning för fulla muggar. Har ingen jävla aning om hur jag ska få plats med allt. Det kommer inte funka. Aja, icaplastpåsar kommer bli min vän..

Nej, nu ska jag sätta igång här, ha det så bra och imorgon påbörjar jag min färd. Det blir först ett tvådagarsstopp i Gävle och träffa på några godingar. Sen blir det hemfärd till svall tills på tisdag. Awesome! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Jennifer

men vadå fin tjej??? <3

2010-02-22 @ 12:55:05
URL: http://jenniferteresia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jo men jag är orolig att du ska gosa med dammtussarna istället för mig :( jag längtar sjukt mycket också efter dig också min älskade vän. jag älskar dig också <3

2010-02-22 @ 14:10:54
URL: http://jenniferteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0