I´m high on life

Kikat tillbaka på några inlägg som jag inte har publicerat och kommer inte göra heller.

Men det känns bra att veta hur långt jag har kommit egentligen. Från den här tjejen utan självförtroende, utan framtid och det enda jag såg var all skit på botten av den långalånga brunn som jag levde i. Men efter några månader hos psykolog. Ja, jag säger det med stolthet, jag tog hjälp av psykolog och det var det bästa jag gjort. Så efter några månader hos psykolog så såg jag allt ur ett annat perspektiv. Det var inte bra, men jag gjorde det bästa jag kunde.

Jag slutade slå ner på mig själv gång på gång, jag såg istället saker jag lyckats med, människor jag hjälpt, det jag har att se framemot. Det var som jag såg livet i färg för en gångsskull. Och jag är så glad, att så många människor fanns där och stöttade mig hela tiden. Ett speciellt tack till mina vänner, Jennifer, Jennifer, Ellen, Linda, Madde och Belle. Ni har funnits där för mig och jag finns för er ALLTID!

Jag mår bra, livet leker och jag ser allt med annorlunda ögon. Mycket finns kvar för att jag ska få det livet som jag vill att alla förtjänar. Jag vill att min familj ska få det livet de förtjänar, men jag tänker inte förstöra mig själv på vägen. Jag tänker hjälpa till med det jag kan, mer än så kan jag inte. Jag ska göra mitt bästa, utan att själv stryka med.

Jag mår bra. Jag är hög på livet.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: jennifer

Grinar glatt och inser vilken vän jag har, med glimten i ögat

2010-02-18 @ 01:41:42
URL: http://hemlis
Postat av: Bror

<3 kan inte skriva mkt mer än det <3

2010-02-18 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0