Vad hände igår egentligen?

Vi har försökt att tänka ut vad som egentligen hände, men vi börjar bara asflabba. Började kvällen med att fixa oss, dricka något glas vin och poppa 90talsmusik. Gick ut till bussen där jag blev en väldigt lycklig tjej! hahaha, kvällen började redan där.

Klev på bussen, klev av vid grönsakstorget, gick till trädgårn. Trodde inte vi skulle hinna in i tid, världens längsta kö och sen visste vi inte om vi hade åldern inne. Men vi kom in, gratis. Hängde av oss jackorna och gick upp till andra våningen. Började med att jag klev en kille på fötterna när jag skulle plöja mig fram. Haha, stackarn. Nåja, började dansa inne i hörnet, kika stämningen osv, jo men vem står inte några meter ifrån oss. Rabih. Den smörsångande ahhhhhhh killen från idol, omsvärmad av tjejer. Tänker inte mer på det och när dom öppnar det andra dansgolvet går vi ner dit. Självklart hamnar vi vid Rabih igen och då börjar han dansa med oss istället, men vi fetdissade han och dansade iväg från han. Om blickar kunde mörda och begrava människor hade vi lätt varit det. Tjejerna blev helt galna. haha.

Nåja, efter ett tag behövde jag luft för att min hals höll på att döda mig, pga den torra luften. Går då ut och då kommer det fram två killar. Snackar med dom osv. Alltså vilka jävla kommentarer han drog under den halvtimmen vi var med dom. "Jag skulle bara känna om du har fett på sidorna?" "Du smittar inte va, jag kanske vill pussa dig sen" "Varför har du en sarkastisk humor?" Alltså, vi pallade inte med dom och försökte få bort dom. Gick och dansa, så drar en kille i mig. Ser då att han är något äldre än mig, försöker hångla upp mig på dansgolvet, men tji fick han. Försökte dansa därifrån, men nej, det blev en BK reuinon med Jennifer.. Gick på toa, och efter det kommer två 'boråsare' som snackade med oss. Slutade med att dom trodde att dem skulle få sova hos oss. Efter några varv på dansgolvet och dom första killarna kommer tillbaka och frågar vart vi tog vägen, flyr vi fältet. Boråsarna ringer oss som galningar och ja.

Kvällen slutade med att Jennifer fick världens största utlänning, skallig världens största smil och skelögd. Alltså vilken syn det var! HERREGUD! nåja, kom hem runt kvart i 3 och satte oss vid datorerna, datornördar som vi är, men gick och lade oss ganska snabbt.

Idag vaknade vi runt 1. Pratade lite i telen innan vi har nu bestämt oss för att käka på någon kinarestaurang. Mysigt. Fira valentines med bästa vännen är inte alls dumt! Någon jag älskar, så det är helt perfekt. Nej, nu ska jag fixa mig lite granna. Ha det bra.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Här är Jennifers ragg för kvällen. Konstruerad bild av; Elina Evensson


Kommentarer
Postat av: Bror

Hahaha låter som en toppen kväll elina ;:D

2010-02-15 @ 06:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0