100107- torsdag

Kan inte för hela mitt liv förstå att vi flyttar imorgon. Herreminje.

Idag har vart en intensiv dag. Klev upp 10. Fikade lite innan pappa skjutsade mig, Jennifer Å och Ellen till Lindh. Där stod Linda och väntade med bilen och vi åkte in mot stan. Där blev det inte mycket tid innan jag sprang iväg på ett möte. Det var bara trevligt att tjattra på ett tag (: tjattra... Sen tillbaka till stan där det blev en stund med flicksen innan vi åkte till Lindh igen. Därifrån fick vi skjuts av Emil hem. Thanks :)

DET RINGDE PÅ MIN MOBIL OCKSÅ. DET VAR ETT POTENTIELLT JOBB NERE I GÖTEBORG. ARBETSINTERVJU PÅ MÅNDAG. FUCK YEAH VAD BRA!!!!

 Väl hemma så stod middag på schemat. Tacos. mmmmmm. Sen har jag packat allt i flaket och nu har jag abra några trunkar osv kvar till bilen. Jooo, mamsen och pappsen följer med ner. Myys. Mer plats att åka också. Haha ;P Långskånken får inte plats i en fullsatt bil, eller hur Ello? ;D

Neeeej, ikväll så ska jag träffa girlsen en sista gång innan vi sticker imorgon 0700. Sjukt spännande. Måste kolla upp lite telefonnummer osv som jag ska ringa imorgon också! Neeje, nu har jag inte tid längre. Hejdå Hejdå. Kommer förmodligen inte uppdatera på en två veckor. Hörs

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommer saknar er babes ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, vad bra gumman! Hittade ett skönt inlägg från "vår tid" tillsammans! Här;)



Sköningar

* Förvaltaren och storväxta Rossano kliver in i i receptionen



Rossano: Du ser avspänd ut!



Elina: Tycker du det?



Rossano: Det gillar jag inte



* Alla i personalrummet på en fika och Birthie pratar om Salmingkalsonger

Rossano: Över min döda kropp, jag skulle aldrig i livet köpa märkeskläder, jävla trams

Alla: Haha

Rossano: Då får ni stoppa in mig i en platt-tv kartong och sätta eld på!

Jag: haha, vadå optimistiskt (han är stor)

Alla: Haha

Rossano: Ja men nuförtiden finns det ju inga vanliga tvapparater!



* I receptionen sitter Maggan, jag och Elina...~Telefonen ringer~



Elina: Är det min?



Jag: Ja



~Elina rusar in på sitt kontorsrum för att svara~



Jag till Magggan: Skönt, nu slapp vi na..:p



Haha



* I sängen strax före läggdags



Erik: Hör du mig?



~Jag är tyst för att höra~



Jag: Vadå?



Erik: Hör du mig?



Jag: Det är ju alldeles tyst, du säger ju inget!



Erik: Ja men hör du mig?



Jag: Jaha, menar du om jag hör dig i den röstnivån?



Erik: Jaa



Jag: Men jaa!



* Elina ska precis sluta för dagen och pratar högt på kontoret



Elina: Nils hånar BlondinBella hela tiden på sin blogg



Linn: Suck...jaa....jag fatta inte att vi ens har den här diskussionen



Haha



2010-01-07 @ 23:21:06
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0