100112- tisdag

Hejsan bloggen.

Hur är det med er? Här är det bara bra. Dagen har förflutit på bara bra. Började med att kliva upp runt 10. Solen lyste, det var vindstilla och ganska varmt. Helt undebart. Satte mig i soffan och läste en stund innan jag fick ett mycket bra samtal. JAG FICK JOBBET. woho. Så imorgon väntas sälj- och produktutbildning i några timmar. Sen blev det frukost bestående av rostade mackor och havregrynsgröt. gott.

12 så stack vi ner och tvättade och runt 3 stack vi ner på diverse affärer runt om i Mölndal för att handla på extrapris. Vi är bra på att köpa mat billigt. Kom hem, tog hand om tvätten och gjorde mat. Sen har det vart film, teve och mys.

Snart blir det sova för mig. Ska ju upp tidigt imorgon. Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen. Nej, nu ska jag se andra avsnittet av Paradise Hotel. Ha det bra .

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Vårt snygga kök! :D mer bilder kommer som sagt sen.

Kommentarer
Postat av: PAPI

Är speglarna rena ?..;)

2010-01-13 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0