100114- torsdag

Hej igen.

Fick post idag. Dock inte allt jag ville. Men ringde och fick både bra och dåliga besked. Nåja. Det får duga. Idag har vi inte gjort många knop, lite peptalks och rå om varandra bara. Tänkte hoppa in i duschen också senare. Skönt.

Nej, imorgon så blir det stan runt 11. Ska förbi en massa bibliotek och låna kursböcker. Sen blir det lunch och sen jobb. Lite nervös är jag allt. Rädd att skabbla bort allting. Har pluggat lite grann, men det vill inte sätta sig med alla priser osv. Får läsa det några gånger innan jag somnar också. Meeen nu ska jag se klart på you, me and Dupree. Haha.

Har det så bra så hörs och syns vi (:
Miss my girls and my family to ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


sööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0