100114- torsdag

JAG VILL HA POST! Eller rättare sagt, jag behöver min post NU!

Skulle uppdatera igår, men då dog internet of course. Men nu funkar det ett tag iaf, så jag slänger in ett snabbt inlägg.

Igår var en tidig morogn, 8 steg jag upp och fixade mig innan jag skulle vara på jobbet klockan 10. Kom dit och hade produkt- och säljutbildning i 2½ timmar. Åkte sedan hem och käkade och sen gjorde vi inte alls mycket. Kollade på teve bara. Eller just ja, vi klippte varandra också. Blev faktiskt bra.

Idag så händer inte mycket heller. Suck. Måste hitta på något innan jag får spunk. Pratat med Ålundskan också, myys. Neeeeeeeej, nu ska jag kila. Ha det. Hejdå

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0