100119- Tisdag

Hej, nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men internet har inte infunnit sig än och vi har fortfarande denna lilla kontakt på golvet. Ska ta och berätta om dagarna som gått lite grann.

Fredag; Var ner på biblioteken med Jennifer på förmiddagen, där vi fick tag i Jennifers kurslitteratur, men inte min, eftersom vi inte hittade till kurs och tidningsbiblioteket och innan vi visste ordet av så skulle jag iväg och jobba. Kom dit i tid och gjorde mitt prov som gick jättebra. Sedan blev det lyssna på en hel del samtal i någon timma innan jag fick sätta mig och sälja. Var riktigt nervös, men det gick ganska bra och jag sålde iaf en dubbelorder. Klockan kvart över 5 så slutade jag och jag åkte hem. På kvällen var det bara mys framför lets dance och ja, inget mer.

Lördag; Åkte in till kurs och tidnings biblioteket och fick ut nästan all min kurslitteratur. Endast en bok kvar som jag står på väntelista på. Hoppas det kommer snart. Sen åkte jag och handlade. Sjukt mycket folk och sjukt tungt, men kom hem. Gjorde lite fint inför Alex och Jennifer och sen åt vi gomiddag, såg på film och sov typ.

Söndag; Klev upp och åkte till jobbet. Jobbade från 11-18 och det gick hyffsat. Riktigt pissigt första timmarna, men sen blev det lite bättre. Efter jobbet mötte jag upp Jennifer och Alex vid centralstationen, där vi sa hejdå åt Alex. Åkte hem och åt mat innan man somnade sött.

Måndag; Jobb från 0915-1715. Gick riktigt bra där i början, men tappade lite på slutet, men överlag en bra dag. När jag kom hem efter jobbet så hade Jennifer gjort mat och sen så såg vi lite på teven innan vi gick och lade oss. Surrade ett tag innan vi somnade. Fick även mitt csnbeslut. SKÖNT!

Idag; Idag så klev vi upp och åkte till Jennifers kursintroduktion. Satt på biblioteket ett tag innan jag åkte hem. Sjukt trött. Har bara sovit nu och snart kommer Jennifer hem. Skönt att ha en dag hemma bara, kommer jobba så mycket resten av veckan samt att skolan drar igång. Hualigen. Men ja, vet inte vad det blir ikväll, ska väl käka och sen se på tv. Imorgon är det jobb 0915-1715. Good luck chuck.

Neeej, nu tänkte jag kanske lägga ut bilder på lägenheten om någon är intresserad :P

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0