100123- lördag

Många dagar som gått nu, men ja, jag har inte fått internet än..................... och sen har jag inte orkat bara :) Det enda jag gjort sen senast är jobbat och haft första dagen i skolan. Känns riktigt bra.

Idag så klev vi upp i ganska bra tid. Jobbet ringde och jag behövde inte jobba idag, dom ska även ringa imorgon för att se om jag ska jobba eller inte. Vi får la se. Nåja, då åkte vi iväg till kållered. Satt på bussen och pratade gamla partyminnen, sjukt egentligen. Haha skrattade mycket. Sen kom vi dit, gick en jäkla bit och in på världens minsta galleria. Haha, sjukt liten. Men hittade ett skopunkten och det blev ett par sneakers och ett par partyskor. Lovely.

Vidare mot IKEA, där vi köpte, förvaring, köksgeråd osv. Sprang även in på Onoff och köpte en multiskrivare. Tog vårt pick och pack mot bussen och den kom på en gång typ. Så åkte hem. En liten rolig grej som hände bara, då vi skulle kliva av bussen, gick Jennifer först och jag efter. Båda hade båda händerna fulla med saker och när hon kliver av stänger busschauffören dörrarna och jag är fast i bussen. Hahah, släppte ut ett lite neeeeej och *jag har inga händer* innan de öppnade igen. Passagerarna och vi fick oss ett riktigt gott skratt iaf.

När vi dumpat alla grejer hemma, sprang vi ner på thairestaurangen och beställde mat. Gick hem och åt framför Paradise Hotel. Det var gott. Satte upp all förvaring och passade på att testa skrivaren. Den funkade. Nu är det paradise hotel xl och ja, det är det enda vi ser på nuförtiden. hehe, hjärnröta som Jennifer säger.

Nej, men vi får höras och synas sen. Ha det bra!

Förresten, två bönor har flyttat ifrån nästet och är några mil närmre oss. Love

/ ElinaAnnaErikaEvensson


hahahahahah, första bilden från lägenheten? :S herregud..

Kommentarer
Postat av: Maria

Malte: Vem är det mamma?

Jag: Elin.

Malte: Hon ser väldigt arg ut.

:)

2010-01-24 @ 12:34:46
Postat av: Elina

haha, jaa det var en crazy bild. Du får hälsa malte att jag är jättesnäll egentligen ;D

2010-01-25 @ 00:42:07
URL: http://justaddicted.blogg.se/
Postat av: Maria

Oopps ser att jag missat ett a där...

Ja jag ska säga det till Malte ;)

2010-01-26 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0