100126- tisdag

Hejhej bloggen. Tar en paus ifrån plugget och skriver ett litet inlägg. hihi. Nejmen jag har pluggat i några timmar nu och jag har precis stoppat in några maskiner tvätt i tvättstugan, så tänkte jag kan väl slinka in med ett inlägg :P

Jaa, igår var verkligen inte min dag. haha. Vaknade och var skittrött, vilket var förståeligt då jag sov ytterst lite. Men det har jag bara mig själv att skylla. Åkte till jobbet och jobbade. Sjukt dåligt det gick på förmiddagen, det var nära att vi fick åka hem. Men efter lunch ryckte vi upp oss. Men ja, det var fortfarande jobbigt. För det första funkade inte mitt kort när jag skulle handla lunch så en arbetskamrat fick rycka in och betala åt mig. Suck. Men sen så sista timmen fick jag sjukt ont i huvudet och sen så hade jag de värsta telefonsamtalen ever. Jag sög, skulle skämmas, lurades, skaffa ett riktigt jobb, ställde inte rätt frågor tydligen osv. Helvete vad besvärliga dom var. Men aja, jag och Jasmine fick gå lite tidigare. Sprang runt som dårar och försökte hitta rätt bankomat, sen en sväng in på glitter innan jag åkte hem.

Väl hemma så gjorde jag middag och självklart så tappade jag ut nästan all pasta. SUCK! det var inte min dag helt enkelt. Kvällen slutade med spänning av Paradise Hotel. Ville inte att Stefan skulle åka, hellre Jackie. Men mest av allt Pontus. Tråkig kille.. hehe. Men ja, sen så gjorde vi inte mycket. Somnade typ.

Imorse klev jag upp 10 och satte mig och pluggade på en gång. Har suttit här sen dess. Har läst iaf ett kapitel två gånger, så nu fattar jag iaf lite grann. Mycket enklare text i denna bok än i den andra kursen. Den fattar jag verkligen ingenting av. herregud. Men det måste göras.

Har som sagt slängt in några tvättmaskiner och ska även runt 15 möta upp Jennifer på ICA för mathandling. Behöver fylla upp förråden lite granna. Har nästan bara fryst mat kvar. Men ja. Nej nu ska jag plugga lite till. Men vi hörs och syns något mer.

Måste börja knäppa lite mer bilder också. Har varit riktigt dålig på det.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Saknar sommaren och jag saknar faktiskt Sundsvall/Söråker ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0