100128- torsdag

Hejhej

Måste bara börja detta inlägg med att berätta om en film vi såg inatt. My sisters keeper heter den. Vi läste boken när vi gick i gymnaiset och den var riktigt bra, men filmen var ännu bättre. Alltså jag har aldrig gråtit  så mycket i hela mitt liv. Vilken underbar och hemsk film det var. Jag och Jennifer satt och hulkade och storgrät verkligen hela filmen. Jag var fortfarande svullen runt ögonen när jag vaknade. SE DEN! NI MÅSTE SE DEN! ETT KRAV! Förbered er dock med en drös med näsdukar, för att inte översvämma soffan.

Hör hört att mormor har kikat in här också. Hej på dig sötmormor (: Nej, men nu sitter vi här och har städat lite och har satt på potatis. Det blir pärer, köttbullar och lingonsylt. mums.

Idag har vi hunnit med en hel del. För det första så var vi uppe med tuppen, typ. haha, nejdå, men vid 9. Strålande sol, klarblå himmel, plusgrader och fågelkvitter. Inte illa att starta sin morgon så. Fikade lite grann innan vi åkte ner till stan. Där blev det att betala lite räkningar innan vi sprang på synoptik. Hade ju som sagt en undersökning, och det visade sig att jag behöver glasögon. hehe. Så testade ut ett par. Tycker jag ser mongo ut i vilket som, så Jennifer och expediten fick bestämma. Blev ett par klassiska eller vad hon kallade det. Jag fick ju som tur var ganska bra rabatt så det var ett överkomligt pris.

Efter det så gick vi och käkade lunch på Pizza Hut. Det var gott. Sen vidare på Brunnsparken och möta upp Ida och hennes vän för lite snack och inhandling. Nåja, var tvungen att kila ganska snart då jag haade föreläsning. Hamnade på en spårvagn som körde fel och fick BACKA i en jävla KORSNING. huhu, scary. Och läskig kille/man/gubbe som satte sig brevid mgig. Ville att vi skulle dricka kaffe och han följde efter mig. Det var läskigt. Neej, men sen kom jag fram och hade föreläsning. Var en intressant och konverserade med en tant som är klasskamrat med mig. Kul faktiskt.

Nåja, slutade och åkte hem, nu sitter vi som sagt och väntar på middag och har städat. Ellen kommer 22 ikväll. Mysmys på hög nivå. Det blir faktiskt första utgången i Gbg med henne. Roligt!

Nej, nu ska jag göra någon nytta. Ha det bra. Hejdå


/ ElinaAnnaErikaEvensson


sjukt bra låt. Har verkligen fastnat för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0