101124- söndag

hejochhå. 

Svårt att sova. Har endast mig själv att skylla, då jag sov i någon timme här på eftermiddagen. Ska snart gå och lägga mig igen. Men ja.

Idag har det inte alls hänt mycket. Jobbade inte idag heller, men imorgon blir det jobb. Vi var ute på en prommis när Peter ringde och jävlar vad vi stressade tillbaka. Haha, hann tillochmed städa lite innan han kom :) Fick lite grejer av han och snackade ett tag innan han åkte vidare. Då blev det lite slötittande på teven innan duschen. Efter duschen var det planerat plugg, men jag hade verkligen ingen motivation + att jag behöver kolla min syn nu. På en gång, den suger verkligen balle. Men iaf, lade mig i någon timme istället och ja, sov gött, så att säga :P

På kvällskvisten har det varit middag och paradise hotel på schemat. Nu har vi kollat ikapp alla avsnitt. hihi. Paradisenördarna. Jennifer sover. Jag sitter här. trött, men ändå inte. ont i huvudet. suck. nej, nu ska jag läsa lite i boken tror jag. Men vi hörs något förmodligen. ha det bra. hejdå.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


har även hört att en av dessa jäntor ska göra ett hembesök hos oss, kanske till veckan redan? :O
LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0