Visste du att

att jag vill - komma underfund med vad jag vill göra med mitt liv
att jag har - en underbar sambo och vänner runtomkring mig
att min senaste kyss - lite awkward
att jag lyssnar mest på - nickelback
att jag funderar på - dagens samtal
att jag pratar – ?
att jag inte gillar –  lögner och skitsnack
att min första riktiga kyss – var blöt
att jag avskyr när folk snackar - skitsnack
att kärlek är – komplicerat
att jag gillar att – segla
att jag alltid kommer att – finnas där för mina nära och kära, vad som än händer
att jag är hemligt förälskad i - Henrik Lundqvist. Drömmen.
att sist jag grät var – Clas Ohlson Trappan fredagen för 3 veckor sen
att min mobiltelefon är – bra, men tyst :p
att när jag vaknar på morgonen –  vill jag fortsätta sova
att innan jag går och lägger mig – somna
att idag har jag – gått på stan med Jennifer
att jag just nu tänker på - samtalet som ägde rum mellan mig och den okände. kom tillbaka, vad menar du?
att i kväll ska jag – soova
att i morgon kommer jag – följa med Jennifer till stan, sen ska vi till en festival och se vår kompis uppträda
att jag hoppas - att den okände jäveln aldrig ringer mer. Det har börjat blivit riktigt obehagligt

snodd av Caroline Mattsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0