100308- måndag

Hejhej vänner. Kanske ska uppdatera riktigt någon gång. haha, suck vad längesen det var.

Men veckan hemma var riktigt mysig. Hann med en hel del såsom, middag, filmmys, bio, stan, birsta, skridskor, förfest, fira mormor/morfar/marcus, äta en massa tårta och kakor osvosvosv. Det var toppen helt enkelt.

Sen jag har kommit hem har jag; shoppat, mått dåligt, druckit, vart ute, stan, fikamys, fått naglarna gjorda.

Nu håller jag på göra middag. mumsigt. Det blir fullkornsspagetti, men kyckling med kryddor och citron, currysås och en goood sallad. Det kommer bli gott tror jag :D jennifer gjorde salladen sötis och tvättar. Känner mig väldigt lat. men  jag har en massa plugg jag ska sätta tänderna i.

Idag har jag även fått reda på att morfar ligger på sjukhus efter ett hemskt fall i lördags. Han har opererats idag och det hade gått bra. Tacka gudarna för det. Älskar dig morfar <3

Nej nu måste jag kika till pastavattnet
Hare gött

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0