100310- onsdag

Jahaja. Ensam i storstaden, hur ska det gå? (: 

Igår kväll bestämde sig Jennifer för att åka hem och självklart så ska hon göra det, hon som haft sån hemlängtan. Klev upp kvart över 4 imorse och gjorde oss iordning och sen åkte till centralen. Där så sa vi hejdå och hon åkte och jag åkte hem. huh, ledsen tjej kan jag bara säga. Men det ska gå bra, hejochhå. Förändrad tjej säger hej. Hej till en vecka där jag kan gå naken, dansa hur myket jag vill, laga gudomlig mat, skrika hur mycket jag vill. Haha låter som ett läger jag bor i annars, men allt detta gör jag med Jennifer i vanliga fall, men iaf, det kan bli skönt med en vecka att fokusera på plugget.

Nåja, dagen har gått åt till att sova och kika på serier. Ska börja med plugget snart och sen ska jag städa svalen också. Hua vad tråkigt. men aja. 

Min andra halva har lämnat mig för en vecka för att hälsa på hennes kära familj. Något jag absolut inte missunnar dig. Jennifer vännen, du är värd detta och ha inga skuldkänslor. Vi kommer ändå prata sönder telefonerna ;D Love you very much babygirly.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


som det ska vara. Kärlek


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej gumman! Hur är Götet? Förrutom väldigt ensamt när din sambo nu farit hem;) Jag är så sugen på att flytta och nu spånar jag som bara den! Blir ju klar i vår...



Jobbar du där nere bara eller pluggar du också?:)

Skall du stanna där i sommar?



Hoppas det är bra med dig annars!



Puss puss

2010-03-10 @ 21:52:45
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Linn

Hoppas min kommentar kom fram?!



Annars undrade jag kort och gott:

Hur mår du?

JObbar du och pluggar samtidigt?

Skall du vara i Götet i sommar?

Jag är sugen på att flytta!

Puss

2010-03-10 @ 21:56:41
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, nej USA lockar mig inte alls, inte Erik heller:p Haha, som sagt, jag spånar. Vill jobba om jag inte sticker iväg vill säga.. Måste ju börja betala tillbaka detta jäkla studielån nu:|



Okej, men vad intressant!! Jag skulle kunna tänka mig att studera något på halvtid, men jag har inte listat ut vad än:)



I sommar blir det Timråbo då, sen vet jag inte men det blir bara jobb i sommar, skulle aldrig falla mig in att plugga under sommaren också!



Vad snällt! Då kanske vi våldsgästar er i juli någon gång:p Nej men vi skall se P!NK i Globen, 23 juli kanske det är minns inte riktigt men det vore asshyst om vi fick slagga hos er om det krisar.



Jag hade en fantastisk tid med Erik, synd att det var så kallt bara, jag är så fruuusen av mig:p



Annars är det bra;)



Pusspuss

2010-03-10 @ 22:16:51
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Käringen

Jag saknar dig redan baby, Du är det som fattas häruppe! haha, spring naken, fis fritt och gör allt du inte får göra när jag är i närheten. alltså, OAOAOAOAAAOOOAAA. haha. De sjuka samtalen slutar inte hemma, det vet du ;) Love you darling <3



fniss, undra vart man kommer om man klickar på länken!

2010-03-11 @ 20:31:50
URL: http://youknowbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0