100312- fredag

Hejhej (:

Idag så klev jag upp runt halv 1 nångång. Skönt att ligga och dra sig. Har i princip pluggat hela dagen. Pratat i telefon också och mamma, pappa och victor har det riktigt roligt uppe i åre. Verkligen jätteglad för deras skull, dom är värd lite festligheter! :D

Jo, sen så kommer kanske mamma ner nästa vecka! :D glad jag bliir, åhh ska bli supermysigt. Och sen kommer ju Jennifer hem nästa vecka så det är en toppenvecka verkligen!

Ikväll har jag kollat på lets dance och på spåret. Kom in när dom var i Göteborg, hoho, kände igen sig då. Roligt roligt! Sen så har jag pluggat och pratat med pratkvarnarna @gävle. Haha, suck. Fick inte en syl i vädret ;)

Nej ska plugga lite till, sen blir det kvällen för mig. Om jag inte städar eller tar en dusch. Vi får la se. Imorgon är det planerat att möta Peter. Han ska hjälpa oss att sätta upp persiennerna. Så det måste vara städat och fint tills han kommer (: Nej, men nu kallar plugget. Hare gött mina vänner och släkt!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 


Bjuder på en gammal goding som jag lyssnade på jämt för cirka 2-3 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0