100313- lördag

Hola!

Idag klev jag upp i bra tid, har städat typ hela dagen och ja, har bara dammsugning kvar, känns skönt att det är rent och fräscht här! Ska plugga en massa idag också, suck, men fan det ska gå!

Solen lyser och det är riktigt varmt ute, funderar på att sätta mig och sola en stund. Vi måste köpa utemöbler, Jennifer. Åh så mysigt. Nej, sen så ska jag inte göra så mycket mer idag, bara vara. Skönt, kanske tar den där fotmasken ikväll också. Den var riktigt bra den, kan verkligen rekommendera den för trötta fötter. Ska kika upp vad den heter och sen så ska jag skriva det här ;D

Nej, men annars så går det bra att vara själv, det är lättare än vad jag trodde. Självklart saknar jag sällskap och visst blir det ensamt och tråkigt, men som sagt, jag kan ta vara på mig själv och låta mig växa ännu mer i rollen som just mig själv. Det är riktigt bra träning faktiskt!

Nej, men nu så ska jag nog gå ut och sola ett tag :) Hörs senare vänner.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0