100321- söndag

Lång tid innan förra inlägget. Men det har inte hänt så mycket, så det har inte varit någon ide att skriva blogg ändå.

Men det som har hänt är iaf; seminarium i torsdags, Jennifer kom hem igår och vi var ut igår.

Kvällen igår var konstig. Allt var så konstigt. Var på krogen i cirka en halvtimme innan vi gick hem, hade bra roligt hemma hos Chirelyn innan, men ja, sen åkte vi in och vände lika fort. Tog en donken innan vi åkte hem. Slocknade på soffan och vaknade 1 idag. Har haft ont i mina fötter, vrickade vardera fot två gånger igår. Suck, men det har gått bra, har bara lite ont :) Idag har vi inte gjort många knop, gjort mat, kollat på film och surrat.

Känns skönt att ha gummsan hemma, det är ett helt annat liv här nu :) Inte det tysta och tråkiga som det vad denna vecka jag var själv. Nåja, ska snart gå och lägga mig och ha en riktig pluggdag imorgon. Suck.

Ha det så gött mina vänner.


/ ElinaAnnaErikaEvensson


saknar strängöarna


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag är lite orolig över göteburgarnas uppdaterande i deras bloggar, antar att du är inne lite mer än majakan så jag kommenterar här, har inte hört så mycket från er i helgen så jag känner mig lite som en orolig mamma, hoppas vi hörs senare idag. love /J <3

2010-03-22 @ 10:39:05
URL: http://jenniferteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0