100323- tisdag

God afton bloggen.

Sitter just nu och laddar den sista delen av femte elementet. Jennifer sover sött brevid mig här på soffan och jag ska snart ta henne till sängen. Men först måste jag se klart filmen, Ganska så bra..

Idag så klev man upp runt 10 halv 11. Duschade och åt lunch innan man pluggade i någon timme. Sen kom Jennifer hem och vi gör iordning maten. Ärtig potatissallad med färsbiffar. Blev riktigt gott. Sen så blev det lite plugg och kikandes på datorn.

Vi bestämde oss för att ta en tur ner till Ica och handla. Sagt och gjort så kom vi hem och såg på halv åtta hos mig och sen femte elementet. Såå nu har jag uppdaterat och kanske kan se klart sista kvarten. Är trött.

Ha det så bra vänner. Puss

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0