100325- torsdag

Goderafton mina kära!

Sitter nu och ska stänga av datorn efter att ha pluggat lite smått. Kommit en bra bit påväg och vet vad jag ska skriva om så det kommer gå fort att skriva klart det imorgon.

Idag så vaknade vi runt kvart i 10. Skönt att kliva upp i någorlunda tid :) Satte mig och pluggade lite innan solen och värmen fick mig att längta ut. Så vi sminkade oss, satte på oss kläder och åkte ner till stan. Där gick jag först till banken och betalade lite räkningar, skönt att ha de undanstökade. Sen blev det en långtur inne på nordstan. Fick med mig ett par jeans (det var verkligen på tiden kan jag lova er. Har levt på 1!!!! par byxor i alltför lång tid), en tshirt och en väska. Supersöta var det och jag är nöjd. Ska knäppa några bilder eller om jag hittar några på internet.

Efter att jag shoppat gick vi och tog en donken innan vi fortsatte. Jennifer hittade en skitsnygg kavajaktig. Men jag har inte känt mig på topp idag. Äckelhostan är tillbaka, jag har känt mig yr och ögonen kan inte fokusera samt att mina fötter har dödat mig idag. Så runt 4 åkte vi hem. Då blev det lite chill och kikandes på datorn innan vi sprang ner till ica och köpte våfflor. Det blev tillslut pannkakor som vi satt och åt. Det blev lika gott.

Nu har jag som sagt pluggat ett tag och tänkte lägga mig ner med en vanlig bok. Imorgon är det Kållered och IKEA som gäller. Härligt. Ska kika på utemöbler till balkongen och även lite annat smått och gott. Nej men nu får ni ha det så bra mina älsklingar.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


The jeans. Hittade ingen av de andra på internet, så får knäppa kort på dem :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga! Vart hittade du dem?

2010-03-27 @ 15:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0